آرشیو اردیبهشت ماه 1402

فروش، تعمیر، نصب، سرویس انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

فروش کولر گازی در بلوار شهرداری کرج

۱۲ بازديد

فروش کولر گازی در کرج

فروش کولر گازی در بلوار شهرداری کرج

فروش کولر گازی در بلوار شهرداری کرج با تنوع زیاد در مدل و ظرفیت و همچنین برند توسط تیم متخصص مجموعه تاسیسات رضا برای شما خریداران عزیز فراهم شده است. 
مجموعه تاسیسیات رضا به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه ها با بیش از دو دهه تجربه و با پایبندی به سه اصل، کیفیت بالا، قیمت مناسب و تضمین کالای اصل موفق شده است تا همگام با سایر مراکز فروش معتبر به بهترین مرکز فروش کولر گازی تبدیل شود. 
مجموعه تاسیسات رضا با معرفی تعدادی از برندهای مطرح کولر گازی متناسب با نیاز و محیط مورد نظر شما، به شما کمک می کند تا هر آنچه که از دستگاه کولر گازی توقع داشته باشید در اینجا پیدا کنید.
برای خرید کولر گازی مورد نظر خود همراه با گارانتی و کیفیت بالا فقط لازم است با یکی از شماره تماس های مندرج در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی

۱۱ بازديد

فروش کولر گازی در کرج

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی
 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی موضوعی است که ما در این مقاله سعی داریم به آن بپردازیم. در بیشتر سیستم های تهویه مطبوع همچون کولر گازی و اسپلیت جهت انجام کار های تهویه و خنک سازی محیط از گاز های فریونی همانند R410a، R407a، R22 و... به کار گرفته می شوند.
کاهش این مبردها یا سیال های خنک کننده که به عبارت دیگر گاز نامیده می شوند یا نبود آن ها در دستگاه های کولر گازی و اسپلیت تمامی مراحل سیکل سرمایشی را با مشکل جدی مواجه می کند. 

نمایندگی کولر گازی زانتی در کرج

۷ بازديد

فروش کولر گازی در کرج

نمایندگی کولر گازی زانتی در کرج

نمایندگی کولر گازی زانتی در کرج مجموعه تاسیسات رضا آماده ارائه خدماتی همچون فروش انواع کولر گازی زانتی در ظرفیت های مختلف، نصب انواع مدل های کولر گازی زانتی، راه اندازی انواع کولر گازی زانتی، تعمیرات و سرویس کلیه مدل های کولر گازی زانتی و خدمات پس از فروش مدل های متنوع کولر گازی زانتی را با داشتن تکنسین های مجرب و متخصص خود به بهترین نحو ممکن و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. 
برای دریافت کلیه خدمات مذکور فقط کافیست با یکی از شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

نمایندگی کولر گازی ماتسو پلاس در کرج

۱۰ بازديد

فروش کولر گازی در کرج

نمایندگی کولر گازی ماتسو پلاس در کرج

نمایندگی کولر گازی ماتسو پلاس در کرج مجموعه تاسیسات رضا دارای انواع مدل های این دستگاه با کیفیت اصلی و قیمت مناسب هستند. 
این دستگاه در مجموعه تاسیسات رضا همچنین دارای ظرفیت ها و مدل های متفاوتی می باشد که شما می توانید با توجه به نوع کاربری محیط خود و همچنین موقعیت و متراژ محیط مورد نظر خود کولر گازی ماتسو پلاس را تهیه کنید و در فصل تابستان نهایت لذت را از این دستگاه در جهت تامین هوای مطبوع ببرید. 
نمایندگی کولر گازی ماتسو پلاس در کرج علاوه بر فروش انواع مدل های این دستگاه خدماتی همچون تعمیرات، سرویس، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش این دستگاه را نیز ارائه می دهند. بریا دریافت کلیه این خدمات فقط لازم است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت کولر گازی سامسونگ در کرج

۹ بازديد

فروش کولر گازی در کرج

قیمت کولر گازی سامسونگ در کرج

قیمت کولر گازی سامسونگ در کرج یکی از نکات مهم در خرید این دستگاه است. قیمت کولر گازی سامسونگ با توجه به نوع و مدل دستگاه بسیار متفاوت است و پارامتر های بسیاری در پایین و بالا بودن قیمت این دستگاه تاثیر گذار هستند. به طور مثال قیمت کولر گازی سامسونگ با ظرفیت 9000 از قیمت کمتری نسبت به کولر گازی با ظرفیت 18000 برخوردار می باشد یا کولر گازی پنجره ای سامسونگ قیمت پایین تری نسبت به کولر گازی ایستاده سامسونگ دارد.
اما با توجه به تمام این عوامل در مجموعه تاسیسات رضا که به عنوان نمایندگی کولر گازی سامسونگ سال ها است که مشغول به فعالیت می باشد قیمت کلیه مدل های کولر گازی سامسونگ کمتر از سایر مراکز می باشد زیرا این مجموعه هدف خود را جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است.
برای استعلام قیمت کولر گازی سامسونگ مد نظر خود می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل نمایید تا همکاران فروش ما علاوه بر قیمت مشخصات کولر گازی را خدمت شما ارائه دهند.

قیمت کولر گازی پاناسونیک در کرج

۹ بازديد

فروش کولر گازی در کرج

قیمت کولر گازی پاناسونیک در کرج

قیمت کولر گازی پاناسونیک در کرج با توجه به عوامل متعددی همانند نوع مدل دستگاه، میزان ظرفیت هوادهی دستگاه، نحوه خرید دستگاه، ارائه گارانتی و ضمانت نامه اصلی و... مشخص می شود.
مجموعه تاسیسات رضا به عنوان نمایندگی کولر گازی پاناسونیک در کرج یکی از خدمات ویژه ای ای که ارائه می دهد فروش انواع این کولر گازی با کیفیت عالی و قیمت مطلوب می باشد. این مجموعه اطلاعات فنی و مشخصات، ویژگی ها و قیمت انواع کولر گازی و اسپلیت پاناسونیک را در جهت مقایسه و خرید مطمئن در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.
شما می توانید قبل از خرید این محصول از مشاوره و راهنمایی رایگان مشاوران فنی ما در مجموعه تاسیسات رضا بهره مند شوید و این دستگاه را متناسب با محیط خود خریداری کنید.