آرشیو مرداد ماه 1402

فروش، تعمیر، نصب، سرویس انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی گری در کرج

۹ بازديد
فروش کولر گازی در کرج

نمایندگی گری در کرج
نمایندگی گری در کرج دستگاه کولر گازی و اسپلیت گری را با تنوع بالا بریا فروش دارا می باشد. مجموعه تاسیسات رضا علاوه بر فروش انواع دستگاه کولر گازی گری خدمات دیگری مانند نصب و راه اندازی دستگاه، سرویس دستگاه و تعمیرات دستگاه را با برخورداری از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای ارائه می دهد . کولر گازی گری از جمله محصولات باکیفیت انواع کولر گایز و اسپلیت موجود در بازار می باشد که قدرت سرما دهید و تصفیه هوا را در کثری از زمان برخوردار می باشد. 

فروش کولر گازی جی پلاس در کرج

۵ بازديد
نمایندگی کولر گازی جی پلاس در کرج

فروش کولر گازی جی پلاس در کرج

فروش کولر گازی جی پلاس در کرج در مجموعه تاسیسات رضا به عنوان نمایندگی کولر گازی جی پلاس در کرج انجام می شود. کولر گازی جی پلاس در طراحی زیبا و جذابی ساخته می شود. کولر گازی اسپلیت جی پلاس به صورت کم مصرف یا اینورتر با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش (Dual Operation) ساخته می شود و برای استفاده در محیط های مسکونی و اداری دستگاه مناسبی محسوب می شود. کولر گازی اینورتر جی پلاس دارای کمپرسور هوشمند اینورتر بوده که علاوه بر صرفه جویی 60 درصدی در مصرف انرژی باعث یکنواختی سرمایش و گرمایش می‌شود.

فروش کولر گازی اینورتردار در کرج

۹ بازديد
فروش کولر گازی در کرج

فروش کولر گازی اینورتردار در کرج
فروش کولر گازی اینورتردار در کرج به وسیله مجموعه تاسیسات رضا به عنوان نماینده کلیه برند های شناخته شده انجام می شود. شما خریداران محترم اگر به دنبال کولر گازی اینورتردار هستید که هم کیفیت خوب و قیمت مناسبی داشته باشد می توانید این دستگاه را از مجموعه تاسیسات رضا با ظرفیت مناسب با توجه به متراژ و موقعیت واحد مورد نظر خود از این مجموعه خریداری نمایید. کولر گازی اینورتردار از مزیت های فراوانی برخوردار می باشد که یکی از مزیت های مهم آن کاهش 60% مصرف انرژی در دستگاه می باشد.

قیمت کولر گازی گری در کرج

۷ بازديد
نمایندگی کولر گازی گری

قیمت کولر گازی گری در کرج

قیمت کولر گازی گری بر اساس فاکتور های مهمی مانند ظرفیت دستگاه و مدل دستگاه متفاوت می باشد این دستگاه در مدل های متنوع دیواری، ایستاده، پرتابل، پنجره ای و... در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و... موجود می باشد که افراد با توجه به محیط مورد نظر خود می توانند اقدام به خرید این دستگاه با کیفیت عالی و قیمت ارزنده از نمایندگی کولر گازی گری مجموعه تاسیسات رضا نمایند. در فصل گرم تابستان استفاده از کولر گازی به ویژه کولر گازی گری حس خوشایند و دلپذیر به شما خواهد داد.