آرشیو مهر ماه 1402

فروش، تعمیر، نصب، سرویس انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قیمت پکیج تاچی در کرج

۵ بازديد
نمایندگی پکیج تاچی در کرج

قیمت پکیج تاچی در کرج

قیمت پکیج تاچی سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است  و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که  هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری تاچی را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند. زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود. ما در مجموعه تاسیسات رضا نمایندگی پکیج تاچی در کرج می باشیم.

کولر گازی جی پلاس 18000 اینورتر

۴ بازديد
فروش کولر گازی در کرج

کولر گازی جی پلاس 18000 اینورتر

کولر گازی جی پلاس 18000 اینورتر با کیفیت دارای استانداردهای روز دنیا و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه برای تامین سرمایش و گرمایش واحد های مسکونی و اداری با موقعیت جغرافیایی معتدل و گرمسیری مناسب می باشد. کمپانی گلدیران با تجربه نمایندگی محصولات کره جنوبی تولید محصولات جی پلاس را بر عهده گرفته است. این دستگاه با استفاده از قطعات مرغوب و درجه یک که دارای نشان استاندارد هستند ساخته شده است از این رو توانسته است در بازار ایران از استقبال بالایی برخوردار باشد. کولر گازی جی پلاس 18000 از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است و در رتبه بندی مصرف انرژی گرید  A   قرار می گیرد بنابراین در مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تعمیر پکیج در کرج

۴ بازديد
فروش پکیج در کرج

تعمیر پکیج در کرج

اینکه پکیج دیواری شما از چه مدل و برندی باشد و یا اندازه نو ابعاد آن بزرگ و یا کوچک باشد تفاوتی ندارد پکیج یک سیستم گرمایشی پرکاربرد در دنیای امروز می باشد که جایگزین موتور خانه گردیده است. که در همه فصول برای گرم کردن آب بهداشتی مورد نیاز استفاده می گردد. پکیج دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می باشد که در حالت زمستانه علاوه بر تامین آب گرم مصرفی وظیفه تامین آب گرم رادیاتورها را نیز برعهده دارد و لی در حالت تابستانه پکیج فقط آب گرم مصرفی مورد نیاز را تامین می نماید. ممکن است به دلایل مختلف در هر دستگاه پکیج مشکلاتی به وجود بیاید تا دستگاه پکیج عملکرد درست و صحیحی نداشته باشد. به همین منظور باید از تعمیرکاران و سرویس کاران متخصص و باتجربه کمک بگیرید.