کد خطای پکیج ترمودینامیک

فروش، تعمیر، نصب، سرویس انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

کد خطای پکیج ترمودینامیک

۱۰ بازديد

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج

کد خطای پکیج ترمودینامیک

کد خطای پکیج ترمودینامیک یک سیسم عیب یاب اتومات می باشد که در صورت وجود مشکل و خطا در پکیج بر روی صفحه نمایشگر دیجیتالی نمایش داده می شود.
 

کد خطای پکیج ترمودینامیک یک سیستم عیب یابی خودکار می باشد که این سیستم در صورت وجود عیب و خطا در عملکرد پکیج با استفاده از کدهای علائمی را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نشان می دهند. کد های خطا پکیج ترمودینامیک باید توسط تعمیرکاران و متخصصین باتجربه و حرفه ای عیب یابی شوند. زیرا این تعمیرکاران آموزش های لازم در این زمینه را سپری کرده اند و از تجربه کاری لازم نیز برخوردار می باشند.

پکیج ترمودینامیک

پکیج ترمودینامیک یکی از پکیج های خوشنام موجود در بازار می باشد. پکیج ترمودینامیک تحت لیسانس آلمان و مونتاژ ترکیه است که از مزیت ها و یژگی های این سیستم می توان به عملکرد عالی، مصرف بهینه گاز و برق، راندمان بالای حرارتی برای سیستم های گرمایشی، دبی زیاد و یکنواخت آب گرم مصرفی بدون افت دمای پکیج و... اشاره کرد. این پکیج با بالاترین استاندارد روزر اروپا و جهان در شهر ازمیر ترکیه تولید و عرضه گشته است. در این نوع پکیج کلیه عملکردهای ایمنی و کد های خطا و برنامه های زمان بندی شده به راحتی در صفحه دیجیتالی پکیج قابل مشاهده و تنظیم می است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.